Поръчка
Как мога да поръчам стока/артикули от електронния магазин?
• С регистрация на потребителски профил в сайта на електронния ни магазин съгласно Общите условия, или без регистрация, но с коректно въведени данни за поръчката.
Кои артикули мога да поръчам онлайн?
• Всички артикули, посочени на уеб страницата ни. Ако харесате продукти от прикачените каталози, които не са качени в онлайн магазина, може да се свържете с нас, за да се уточним и да направим поръчката им възможна.
Как ще разбера дали поръчката ми е приета?
• При успешно изпращане, това ще бъде потвърдено със съобщение за приета поръчка и известяване на е-поща и/или чрез обаждане на наш Представител на предоставения от Вас телефон за връзка.
Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка?
• Имате възможност за проследяване в сайта на поръчката си, или да се свържете с наш Представител за повече информация.
Цената на поръчката включва ли цената на транспорта до посочен от Потребителя адрес?
• Цената на поръчката на стоки не включва цената на транспорта, с изключение на случаите, когато това е изрично посочено в сайта ни – промоция, отстъпка при по-голяма поръчка и т.н. Цената на доставка с куриер е според тарифите на куриерската фирма, с която се изпраща стоката. Имате възможност да посочите предпочитана от Вас куриерска фирма след уточнение с наш Представител. Имайте предвид, че куриeрските фирми не поемат качването на мебели по етажите.
Може ли да поръчам доставката до офис на куриер?
• Да, при избор от страна на Потребителя на куриер, който да изпълни доставката, поръчката ще бъде насочена съответно за доставка до избрания офис на избрания от Потребителя куриер.
Може ли да взема поръчката си директно от магазина?
• Да, може да посочите в поръчката си, вземане на стоката от наш магазин в Пловдив, след уточняване с Представител за ден и час на получаването й .
Има ли лимит за минимална или максимална поръчка?
• Не, няма.